Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Bakkerij Nasib IJsselstein. Meer weten? Ontdek meer
Petra
5 jun 2026 om 21:00
Het was erg lekker en zag er netjes uit.
sophie
29 mei 2026 om 19:25
op tijd en heerlijk
Ton
25 mei 2026 om 21:58
Het eten smaakt prima maar 2 uur wachten op je eten terwijl er gezegd wordt 35 min is niet ok
Tibbe
25 mei 2026 om 21:06
1.5 uur bezorgtijd binnen ijsselstein
Wil
17 mei 2026 om 14:41
Smaakt lekker. We hadden een Mix-schotel, die was rijkelijk met vlees, patatjes en groente gevuld.
Dorien
15 mei 2026 om 19:21
Heerlijk gegeten
Rachel
12 mei 2026 om 9:16
Het eten was niet zo warm maar het was wel lekker! Het had warm gemogen!
Kevin
8 mei 2026 om 20:22
Eten was niet goed verpakt alsof er mee gegooid is bakjes saus waren over gelopen dus alles was vies, we hebben ruim 2 uur van te voren een bepaalde tijd gekozen om het te laten bezorgen vervolgens ruim 20min te laat.. de schotels ware echt slecht afrader
Edwin
8 mei 2026 om 19:56
Eten was prima. Een portie satesaus vergeten en iets te late bezorging.
Sebastien
7 mei 2026 om 21:00
smaakt zoals altijd goed, maar de papieren bakjes patat die maar half gevuld waren was weer een beetje jammer. probeer daar wat aan te doen,
Marion
6 mei 2026 om 15:14
Hier maken ze de lekkerste kapsalon! lekker vers, en de keuze met rijst! TOP