BAKKERIJ NASIB IJSSELSTEIN

Recentebeoordeling


4 sterren uit 1399 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Bakkerij Nasib IJsselstein. Meer weten? Ontdek meer

5 jun 2026 om 21:00 Het was erg lekker en zag er netjes uit.
29 mei 2026 om 19:25 op tijd en heerlijk
25 mei 2026 om 21:58 Het eten smaakt prima maar 2 uur wachten op je eten terwijl er gezegd wordt 35 min is niet ok
25 mei 2026 om 21:06 1.5 uur bezorgtijd binnen ijsselstein
17 mei 2026 om 14:41 Smaakt lekker. We hadden een Mix-schotel, die was rijkelijk met vlees, patatjes en groente gevuld.
15 mei 2026 om 19:21 Heerlijk gegeten
12 mei 2026 om 9:16 Het eten was niet zo warm maar het was wel lekker! Het had warm gemogen!
8 mei 2026 om 20:22 Eten was niet goed verpakt alsof er mee gegooid is bakjes saus waren over gelopen dus alles was vies, we hebben ruim 2 uur van te voren een bepaalde tijd gekozen om het te laten bezorgen vervolgens ruim 20min te laat.. de schotels ware echt slecht afrader
8 mei 2026 om 19:56 Eten was prima. Een portie satesaus vergeten en iets te late bezorging.
7 mei 2026 om 21:00 smaakt zoals altijd goed, maar de papieren bakjes patat die maar half gevuld waren was weer een beetje jammer. probeer daar wat aan te doen,
6 mei 2026 om 15:14 Hier maken ze de lekkerste kapsalon! lekker vers, en de keuze met rijst! TOP